Соціальні педагоги здійснюють свою роботу з
організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у
загальноосвітньому навчальному закладі за такими напрямками:
1. Захист і забезпечення прав і свобод дитини з особливими освітніми
потребами в умовах навчального закладу: організація безкоштовного гарячого
харчування в шкільній їдальні,
безкоштовний проїзд у міському транспорті до навчального закладу і у зворотному
напрямку, безкоштовне оздоровлення в позаміських таборах і відпочинок в таборі
з денним перебуванням дітей на базі навчального закладу (пришкільному таборі),
а також під час перебування дитини в сім’ї: двічі в рік комісійне відвідування
сім’ї, де проживає дитина.
2. Виявлення дітей, у яких виникають труднощі у спілкуванні та взаємодії з
оточуючими або які проживають у сім’ях, які опинилися у складних життєвих
обставинах.
3. Визначення соціальних питань, які потребують негайного вирішення причин
та труднощів; при потребі, скерування до відповідних фахівців з метою надання
відповідної допомоги.
4. Визначення статусу дітей з
особливими освітніми потребами в колективі, надання рекомендацій класоводу,
класному керівникові щодо шляхів ефективної інтеграції такої дитини в колектив
однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі.
5. Поширення інформації про засади інклюзивного навчання серед педагогів,
батьків, дітей з метою формування дружнього та неупередженого ставлення до
дитини з особливими освітніми потребами.
6. Участь у складанні
розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та її
індивідуального плану розвитку; участь в роботі психолого-педагогічного
консиліуму.
7. Забезпечення дитини з особливими
освітніми потребами та її батьків інформацією про інфраструктуру позашкільних
навчальних закладів у мікрорайоні, місті, селі, сприяння щодо участі дитини в
гуртках, секціях з урахуванням її можливостей.
8. Представлення
інтересів дитини з особливими освітніми потребами у відповідних органах і
службах.
Немає коментарів:
Дописати коментар